Monday 6 October 2008

TV show, Madrasser & Blommor.

Det är en global företeelse - Lets Dance!



Tror inte ni som jag att detta måste vara det vinnande numret?!

Nu har jag fått första laddningen av växter och det är en hel drös med plantor (3 stora & 7 små palmer, 6 olika utomhus blommor, 1 banan planta) och krukor till samtliga. Totalt så gick det på 1500 Sek. Då ingår transport hem och arbetet för att sätta dem i kruka - det gjorde man på plats - Påminner om Ikea fast det är någon annan som "skruvas" ihop det hela!

Har köpt nya mjukare madrasser att lägga ovanpå de stenhårda halm madrasserna. Jo jag har tyckt att det har varit skönt men det börja kännas i kroppen. Familjen väger ju inte lika mycket som jag (kanske inte ens tillsammans). Madrasserna kommer att levereras på onsdag. Vi plockar med oss alla sängar utom Linnéas, sorry Linnéa (men hon får en KingSize istället och eget badrum). När vi får våra sängar så kommer vi att skicka ut en Kingsize i maid rummet - perfekt gästrum. Det finns takfläckt och egen toa (enklare håll i golvet och ingång från trädgården).

1 comment:

Anonymous said...

Jag tror nog också att de vinner:D
Det är lugnt jag kommer nog sova som en ängel ändå:P
Va? bara etthål i golvet??
älskar dig <3

Punka

45 Kr kostade att laga. Ny slang och 3 killar vad det som krävdes... Man känner sig helt hjälplös i början men bara man hittar rätt ställe s...