Monday 9 March 2009

Restauranghelg



Denna helg har vi ägnat åt trevliga restuarangbesök i ännu trevligare sällskap. I lördags var vi på Barbeque Nation och grillade allt från grönsaker till räkor och lamm. Till det så serverades en rad olika såser och sedan fanns ett dignande buffébord med massor av godsaker. Med oss var hela familjen Åkerblom och ett finskt par där mannen också arbetar för Logica. På bilderna ser ni Linnéa och mig festfixade. Linnéa har lånat både skor och klänning av mig och det dröjer nog inte länge förrän hon vuxit om mig på längden. Nog för jag är partisk i frågan men visst är hon vacker!

På söndagen åt vi brunch på Royal Orchid. Vi satt i över fem timmar och sedan fortsatte vi in i hotellbaren och var inte hemma förrän kl 19.00. Oförskämt lyxigt och slött en söndag. Måndagen blev dock dessto jobbigare. Obegränsat med Mousserande vin i över 5 timmar sätter sina spår. Gjorde även lite nya bekantskaper bla en norsk tjej vid namn Anne som ger privatlektioner i yoga och anger control. Henne skall jag definitivt hålla kontakten med:-)

Testade på en spådam för första gången i mitt liv. En kvinna som läser Tarrot kort fanns på plats och spådde mig en lysande framtid, så henne valde jag att tro på!

2 comments:

Anna Tahvanainen said...

Vilken vacker duo! Hon ser så vuxen ut!! Håll i henne hårt Mia för snart så är hon vuxen o har egna barn... Jag ser faktiskt fram emot nästan lika mycket som jag bävar för att kunna byta kläder med Ida...

Anonymous said...

hej Mia, fin bild men vem är den där andra tjejen bredvid dig? Lite lik Linnea faktiskt men det kan det väl inte vara... den här tjejen är ju vuxen ?! Galet. NU måste ni komma hem innan barnen växer om sin moster :(

pussar o kramar anna

Punka

45 Kr kostade att laga. Ny slang och 3 killar vad det som krävdes... Man känner sig helt hjälplös i början men bara man hittar rätt ställe s...